ZOEK JE NAAST JE LUXE HUIDVERZORGINGSMERK PRODUCTEN DIE INTENSIEF RESULTAAT BOEKEN BIJ HUIDPROBLEMEN, DAN KOM JE AL SNEL TERECHT IN MEDISCHE SFEREN, PEELINGS MET VEEL DOWNTIME EN ONCOMFORTABELE BEHANDELINGEN. “NIET BIJ PCA SKIN”, ZEGT DERMAESTHETICS-DIRECTEUR CLARA VISSCHER: “HET IS EEN HEEL VOORUITSTREVEND MERK DAT IN ZIJN BEHANDELINGEN INTENSIEF WERKENDE, MEDISCHE PEELINGS COMBINEERT MET BELEVING, COMFORT EN ONTSPANNING. ZO SPEEL JE IN OP HET HOGE VERWACHTINGSPATROON VAN DE VEELEISENDE CONSUMENT.”
Waar komt die aandacht voor de beleving vandaan?
Clara: “Dat komt doordat het merk is opgericht door een schoonheidsspecialist, Margaret Ancira. Zij wilde verder komen met haar resultaten dan ze op dat moment deed maar wilde haar klanten niet blootstellen aan alle bezwaren die de toenmalige peelings hadden. Zij ging met een aantal wetenschappers om de tafel zitten en in 1990 verscheen het allereerste product: de PCA-Peel. Dat hebben we nog steeds.” In dezelfde vorm? Clara: “Ja, het is nog exact hetzelfde. Daaruit is een compleet merk ontstaan, met meerdere behandelingen en thuisproducten. Kernwaarden bij alles: het moet absoluut veilig zijn, respect hebben voor de huid en een gezonde huid tot doel hebben.”